Subject: Kaubamärgi kehtivuse lõppemise meeldetuletus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 8 Feb 2025 23:59:10 +0200

Tere

Teavitame Teid, et kaubamärgi reg nr 53188 / taotluse nr M201400983 
õiguskaitse kehtivusaeg lõppeb 13.08.2025. Andmebaasi link: 
https://andmebaas.epa.ee/avalik/#/trademarks?nr=M201400983 
<https://andmebaas.epa.ee/avalik/#/trademarks?nr=M201400983&ln=et> &ln=et

Kaubamärgiomanik võib nõuda kaubamärgi õiguskaitse kehtivusaja pikendamist 
kaubamärgiseaduse § 50 lõike 1 alusel. Kui soovite kaubamärgi õiguskaitse 
kehtivusaega pikendada, esitage palun Patendiametile sellekohane avaldus 
ning tasuge riigilõiv või esitage koos avaldusega andmed riigilõivu tasumise 
kohta.

Avalduse saate esitada e-teenuste portaalis https://teenused.epa.ee/, 
e-kirja manusena (vabas vormis, digitaalselt allkirjastatult) aadressile 
[email-masked] <mailto: [email-masked]>  või posti teel.

Vastavalt riigilõivuseaduse § 104 lõikele 1 on riigilõiv kaubamärgi 
õiguskaitse kehtivusaja pikendamise eest 195 eurot.

Kui kaubamärgi kehtivusaja pikendamist ei ole nõutud, kustutatakse kaubamärk 
registrist 6 kuu möödumisel kehtivusaja lõppemisest vastavalt 
kaubamärgiseaduse § 51 lõikele 1.

Lugupidamisega
Patendiamet